2013. március 29., péntek

26.fejezet

A borítékot olvasni kezdtem majd földhöz vágtam és felrohantam a szobámba.Az ágyamra ugrottam és sírni kezdtem.Kopogtak az ajtón de csak fölálltam és bezártam.A kopogás már lassan dörömböléssé alakult át de egy hang se jött ki annak a személynek a szájából aki az ajtóm mögött állt.
-Ki vagy?-kiabáltam ki.
-Harry.Be engedsz?-kérdezte.
-Nem hagyjál békén te is és mindenki.-kiabáltam ki majd lépteket hallottam.Azt hittem hogy elment de nem.
-Engedj be engem kélek.-hallottam meg Liamet.
-Nem.-vágtam hozzá.
-Kérlek.-mondta majd fölálltam az ágyamról és az ablakhoz mentem.Nem túl magas le bírnák mászni.Gyorsan oda mentem a szekrényemhez és mivel a fiúknál nagy a hely és már nem tudom mióta itt lakunk tele volt ruhával.Gyorsan ki kaptam egy fekete szakadt cső farmert egy fekete minta nélküli toppal és rá egy kockás inget amit fölhajtottam.A cipőmet is fölvettem a telefonomat a hátsó zsebembe tettem és megfogtam a saját lakás kulcsomat majd vissza mentem az ablakomhoz.Egy mozdulattal kimásztam rajta majd gondolkozás nélkül le ugrottam.A ház elé mentem egy utolsó pillantást vettetem rá majd haza szaladtam. Kinyitottam az ajtót majd bementem és bezártam magam után.Fölszaladtam a szobámba bepakoltam a bőröndömbe elő vettem a laptopomat és lefoglaltam egy repülő jegyet Magyarországra.Mivel múltkor egy levél miatt jött utánam Niall ezért most még azt se hagytam.A laptopomat lecsuktam majd a már kezembe fogott nagy táskámba raktam amibe minden fontos dolgot is és elindultam.A házat vissza zártam majd fogtam egy taxit és lediktáltam neki hogy hova vigyen és már mentünk is.A reptéren kifizettem ki vettem a cuccaimat és mivel a gépem 10 perc múlva indul és már föl lehetett rá szállni meg is tettem.A csomagjaimat már leadtam és már csak a felszállásra vártam.Ez is megtörtént.A fülembe tettem a már megszokott föll hallgatott és zenét hallgattam.

(Bocs hogy ez egy kicsit rövid lesz de amint tudom folytatom ezt a részt)
~El..

3 megjegyzés: