2013. március 28., csütörtök

25.fejezet

*2 nap múlva*

Diasy már két napja nálunk van és a fiúk is nagyon jóba vannak vele. Ashley és Chel mikor elmentek csak annyit mondtak vagyis inkább Ash hogy majd még látsz.Nem értettem de nem is érdekel.Louis és Hannah nincsenek itthon.Louis elvitte Hannah-t egy romantikus fürdőbe majd azt mondta hogy szállodába alszanak. Liam és Danielle szakítottak.Azzal az érvvel hogy jobb lesz először a karrierjükre figyelni. Liam teljesen össze omlott.Ezt viszont csak én tudom. Zayn itthon van de a csókunk óta nem beszéltünk. Harry Diasy-vel tölt sok időt amit én nem nézzek jó szemmel de nem is szeretnék bele szólni. Niall és én boldogok vagyunk. Most csak én és Zayn ülünk a kanapén.Sőt az egész házba csak mi vagyunk.Meg kell vele beszélnem.
-Zayn,beszéljük meg.-mondtam neki mire ő rám nézet.
-A csókot?-kérdezett rá.
-I..igen azt.Mért tetted?-kérdeztem majd a padlót kezdte bámulni.
-Én sajnálom Vaness.-mondta majd rám nézet.-Sajnálom de el kell hogy mondjak valamit.-bámulta most megint a padlót.-Szeretlek.-mondta majd fölállt és elment.Kiment az ajtón majd csak a kocsi hangját hallottam.
-Zayn!-kiabáltam de nem használt.Elment.Fájt hogy Zayn elment.Itt hagyott és nem beszéltük meg.Telefonom csörgését hallottam.Egy üzenet jött Zayn-től.
Ez állt benne: Sajnálom!!!
Gyorsan vissza írtam hogy:Nem kell nem haragszok de gyere haza!
*5 perc múlva*
Az üzenetemre még mindig nem jött válasz és már vagy 5x hívtam.Ki van kapcsolva. Niall hívott nem rég hogy a ma estét nem tölti itthon hanem az egyik barátjánál alszik. Meget Liammel van.Vagyis most mentek el nem rég akkor még Zayn itthon volt. Hazza és Diasy "város" nézésen vannak de nem tudom mikor jönnek.Teljesen egyedül vagyok.Félek mert Zayn-ről nem tudok semmit.Már hívtam Liam-et hogyha látja őt vagy csak beszélnek telefonon mondja neki hogy jöjjön haza de semmi.
-Vaness haza jöttünk.-jöttek be a nappaliba Hazzajék.
-Diasy menj egy kicsit fel.-mondtam majd ő rögtön a szobába vette az irányt.
-Mi történt?-kérdezte Hazza majd leült mellém.
-Nem láttad Zayn-t?-kérdeztem tőle.
-Nem.Mért hol van?-kérdezte kicsit aggódva.
-Beszélni akartam vele de ő elment.Majd küldött egy üzenetet hogy sajnálja de az óta se jelentkezett.Nem tudod hova szokott menni ha baja van?-folyt le egy könnycsepp az arcomon.
-De tudom.El viszek.-mondta Hazza majd megölelt elengedtük egymást és elindultunk volna.
-Diasy maradj itthon és senkit se engedj be mindjárt jövünk.-kiabáltam föl majd mentünk is.
-Hova megyünk?-kérdeztem.
-Az egyik szórakozó helyre.-mondta majd tényleg egy szórakozó hely előtt parkolt le.
-Maradj itt csak én akarok vele beszélni.-mondtam majd ő bólogatott egyet én pedig bementem.És tényleg ott volt.A pultnál ült és ivott.
-Zayn!-mentem oda hozzá.
-T..te mit keresel itt?-kérdezte majd megitta az elé tett piát.
-Téged.-mondtam majd megöleltem.
-Mért?-tolt egy magától majd rendelt még egy kört.
-Gyere haza.Kérlek.-kértem tőle.
-Minek?-itta meg az új körét.
-Gyere haza velem.-mondtam majd kivettem a kezéből letettem a pultra kifizettem és felsegítettem.
-Legyen.-adta meg magát majd elindultunk.Ahogy kiértünk Hazza oda jött hozzánk.
-Mivel jött?-kérdezte majd én rámutattam a kocsijára.-Akkor haza visszük őt és utána vissza jövök a kocsiért.-mondta majd beültettük Zaynt a kocsiba és elindultunk.Zayn elaludt.Hála égnek mert csak hülyeségeket beszélt.Otthon már mindenki ott volt.Vagyis Meg és Liam megjöttek.A többiek nem is jönnek ma haza. Liam a kezembe nyomot egy borítékot majd segített Hazznak fölvinni Zaynt.
-Vaness nem jössz velem?-kiabált vissza Zayn.
-Nem.-mondtam majd kinyitottam a borítékot.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) nagyon tetszik ..már alig várom a kövit.Kíváncsi vagyok!Siessetek!

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszik és holnap már meg is írom az újat..:)
    ~El..

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik! mi lesz még itt :D siessetek!

    VálaszTörlés
  4. Köszike..:) wáá*-* örülök hogy tetszik sokáig tart kitalálni..:)
    ~El..

    VálaszTörlés