2013. március 26., kedd

23.fejezet

-Niall neked meg mi bajod?-támadt le Zayn.
-Semmi haver. Vaness hol van?-kérdeztem tőle.
-Kint a csajokkal.-mondta majd elengedett én pedig elindultam feléjük.
-Vaness ne haragudj.-mentem oda hozzá.
-Nem haragszok.-mondta majd megpuszilt.
-Ennyi?-kérdeztem tőle.
-Most ja.Na menj vissza a fiúkhoz mert beszélgetünk.-mondta majd elindultam de persze Ash utánam jött.
-Mit akarsz?-néztem rá.
-Beszéljük meg.-mondta de engem nem érdekelt mert az én részemről ez le van zárva.
-Nincs mit.-vágtam rá
-Akkor mindent elmondok Vanessnak.-mondta Ash.

-Csak azt ne.-fogtam meg a kezét.
-Mit ne mondjon el Vanessnek??-jött oda Louis.
-Semmit.-mondtam.
-Niall ne titkolózz.-szólt rám Loui.
-Én nem titkolózok.-mondtam majd elmentem.
-Fiúk előbb hívott Lou.-kiabált Hazza.
-Mit akart?-kérdeztem.
-Hogy tudunk-e vigyázni Lux-ra?!-mondta Hazza majd mindenki befutott a nappaliba.
-Tudunk hát.-mondta Vaness és Meg.
-Okés.-mondta Liam majd szerintem fölhívta Lout.
Egy kis zene amit innentől hallgass!!:)

-Niall beszélnünk kell.-jött oda Louis.
-Mond!-válaszoltam félváron.
-Nem itt.-mondta majd fölmentünk a szobájába.
-Mi van?-kérdeztem rá majd mind a ketten leültünk az ágy szélére.
-Mi történt Írországba??-kérdezte.
-Már mondtam.-feleltem.
-De azt nem hogy kivel.-állt fel.
-Louis!Nem tudom.-válaszoltam.
-Niall!Ashley az?-kérdezett rá.
-Mi??-néztem rá.
-Tudom hogy ő az.-mondta.
-Louis,elmondom de kérlek ne mond el Vaness-nek.-néztem rá.
-Megígérem!-nézet rám.
-Ő..ő volt az.-mondtam neki ki nehezen.
-Hogy teheted ezt?-kiabált rám.
-Részeg voltam.-kiabáltam vissza.
-Jó haver nyugi.-ült le mellém.
-Ashley azt mondta hogy ha nem beszélem meg vele akkor elmondja Vanessnek.-vettem egy nagy levegőt.-Louis én azt nem bírnám ki.Megint veszítsem el??-kiabáltam és fölálltam.
-Nem veszíted el megint.-mondta.
-De azt mondta elmondja neki!-kezdtem el sétálni az ágy és Louis előtt.
-De akkor beszéld meg vele.-mondta.
-De már meg beszéltük.-mondtam de még mindig sétáltam.
-Mit beszéltetek?-kérdezett rá.
-Hát mondtam neki hogy csak részeg voltam és hogy max. egy egy éjszakai kaland.-mondtam neki.
-Niall figyelj!-nézet rám.-1. ne sétálj már mert el szédülök.2. beszéld meg vele rendesen.-mondta Louis.
-Jó de hogy?-ültem le.
-Holnap elviszek mindenkit te meg itthon maradsz vele de figyelj ne hogy rád másszon.-mondta.
-Kösz Louis.-öleltem meg.
-Nincs mit,na de most menjünk le.-majd elindultunk lefelé.Pont csöngettek.
-Majd én!-mondtam majd kinyitottam az ajtót.

Ez is rövid lett viszont csak ezért mert a "nagy" bonyodalmat..xĐ később akarom írni..:)
Aki szeretne benne lenni a csoportba írja le a nevét fb. és jelöljön be!!:)
Itt a linkekem:
http://www.facebook.com/wanessza.kranyik
(csak azt jelölöm vissza aki nevet ír!!!)

6 megjegyzés: