2013. március 27., szerda

24.fejezet

Az ajtóban Lux és Lou állt ott.
-Szia.-mosolygott.
-Sziasztok!Gyertek be.-mosolyogtam rájuk majd Luxot fölemeltem.-Szia te szépség!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Fiúk nem kell sokáig rá vigyázni.-mondta Lou.
-Nyugodtan maradhat vannak lányok.-mondta Louis majd elvette tőlem Lux-t.
-Lányok?-kérdezte Lou.
-Igen itt van Hannah.-mondta Louis majd Hannah fölállt és mivel már ismerte Lou-t adott neki 2 puszit.
-Ő pedig Vaness.Niall barátnője.Majd Ashley ő Vaness tesója.Meg,aki Vaness legjobb barátnője.És még Chel aki pedig Ashley legjobb barátnője.-mutatta be a lányokat Zayn.
-Sziasztok lányok.-köszönt Lou.
-Szia.-mondták egyszerre.
-Na de én most megyek.-mondta majd Hazza ki kísérte őt.

*Vaness szemszöge*

Nagyon örülök hogy itt van Lux.Nagyon aranyos és szép baba.A fiúk pedig igazi apák körülötte.Még nem mondtam a fiúknak,sőt még senkinek se de ma jön az unoka tesóm. Diasy. Nagyon aranyos lány és szép is.Imádok vele lenni és ő volt velem a legnehezebb pillanatban is.Most biztos azon gondolkoztok hogy miről beszélek?!Na akkor elmondom.Még Meg előtt volt egy barátnőm.De sajnos ő elköltözött. Megel utána lettem jóba.Mivel és Magyarországon laktam a legjobb barátnőm akit Vivinek hívtak na ő pedig Amerikába nem nagyon találkoztunk.Majd egyszer kaptam a hírt hogy öngyilkos lett.Ekkor csak Diasy tudta és ő vigasztal.Mivel Vivi nyáron lett öngyilkos így ott voltam a temetésén.Az anyukája adott egy levelet amibe elmondta vagyis leírta hogy mért csinálta.A levél még megvan de nem mutattam meg senkinek.Meg se tudja bár ő nem is ismerte de nem mertem elmondani neki.A temetésre is úgy mentem hogy neki azt mondtam az unoka tesómékhoz megyek.Nem szeretek Viviről beszélni.Még mindig fáj.Főleg a levél miatt.Na de mindegy.Mint mondtam jön Diasy.Már nagyon várom és arra jutottam hogy majd most mondom el nekik és hogy én,Meg és Hannah megyünk ki érte.Mivel ő nem tudja hogy a fiúkkal együtt vagyunk,sőt azt se hogy ismerem őket ezért ez meglepi lesz.Diasy-ról tudni kell hogy imádja a fiúkat.Hatalmas Directioner.
-Mindenki jöjjön a nappaliba!-kiabáltam el magam is mivel Lux nálam volt vele is játszottam amíg vártam.
-Itt vagyunk.-mondták majd mint a jól nevelt emberek leültek elém.
-Valamit be kell jelentenem.-mosolyogtam rájuk.
-Terhes vagy?-kérdezte Louis.
-MI??-néztem rá.-Nem dehogy is.-mondtam mire mindenki megkönnyebbült.
-Akkor?-kérdezte Meg.
-Ma jön hozzám vagyis hozzánk az unoka tesóm.-mosolyogtam.
-Ki?-kérdezték a fiúk.
-Diasy.-mosolyogtam mint a vad alma.
-Diasy ide jön?-kiabált rám Ash.
-Igen és ha nem tetszik menj vissza oda ahonnan jöttél.-mondtam majd flegmán rá néztem.
-Megyek is.-mondta majd fölment az emeletre.Mint ahogy szerintem leesett nektek Diasy és Ash nem bírják egymást.
-Na akkor én is megyek pakolni.-mondta Chel majd Ash után ment.
-Ki is az a Diasy?-kérdezte Liam.
-Én és Ash unoka húga.-mondtam.
-Mesélj róla.-néztek rám.
-Hát jó.-ültem le az asztalra.-Diasy Parker az unoka húgunk.Én nagyon jobba vagyok vele de Ash nem.18 éves.Nagyon szeret titeket.A többit majd megtudjátok.-mondtam majd az órára néztem.-Hannah és Meg jön velem érte jó?-kérdeztem.
-Jó.-mondta Liam és Zayn.
-MI is hagy menjünk.-állt fel Hazza,Louis és Niall.
-Minek?-kérdeztem
-Lécci!!-kezdtek el kérlelni.MInt tudni lehet a fiúkról olyan boci szemekkel néznek hogy nem lehet nekik 'nem'-et mondani.
-gyertek!-adtam meg magam.
-Okés.-mondták majd én átadtam Liamnek Lux-t és elindultunk Diasy ért.

*Ash szemszöge*

Diasy és én nem jövünk ki. Diasy egy szemét csaj a szemembe mert elvette a volt pasim.Ezen "vesztünk" össze és ezért ha a közelembe volt akkor mindig el mentem.Most is ezt teszem de ha elmegy még vissza jövök.

*Vaness szemszöge*

5 perc és a reptéren vagyunk.Mivel jött a 3 fiú is így 2 kocsival megyünk.Egyiket Hazza vezeti és én,Niall és Meg ülünk benne.A másikat pedig Louis vezeti és Hannah ül benne.Megmondtam Hazz-nak hogy ne menjen gyorsan de ő és a felfogása.Na mindegy.Mivel a kocsiba két fiú és két lány ül volt egy kis veszekedés.Én akartam előre ülni de Niall is oda akart.Ezért arra jutottunk hogy oda fele én vissza fele ő ül elöl.Csak sajnos ők még nem sejtik hogy én arra jutottam hogy Louis,Hazza és Niall haza megy mi pedig a csajokkal Hazza kocsijával várost nézünk majd.Vagyis nem most majd csak az után miután elmentünk hozzánk és lepakoltunk meg átöltöztünk. Hazza kocsija nagyobb és jobb mint Louisé. Bocs Louis.
-Na akkor fiúk ti haza mentek Louis kocsijával.-mondtam mikor kiszálltunk a kocsiból és Hannah és Louis is ott volt.
-Mért is?-kérdezte Niall majd megfogta a kezem.
-Mert mi Hazza kocsijával megyünk hozzánk.-mosolyogtam mind a három fiúra.
-És ki mondta hogy megkapjátok a kocsim?-kérdezte Hazz.
-Mr.Tökéletesvagyokdeegycsajtseszedtemmégfel Harold Styles mondta.-mosolyogtam rá.
-Vagyis akkor én vagyok Mr.Tökéletesvagyokdeegycsajtseszedtemmégfel Harold Styles?-kérdezte vissza.
-Ha nem vagy süket akkor jól hallottad.-mondta Niall.
-Diasy!!-kiabáltam mikor észre vettem őt.
-Vaness!!-futott oda hozzám.
-Louis!!-kiabált Niall.
-Niall!!-kiabált Louis.
-Harry!!-kiabált Meg.
-Meg!!-kiabált Haza.
-Persze és én?:-kérdezte Hannah majd mindenki elkezdett nevetni.
-Gyere ide kicsim.-mondta Louis.
-Louis meg csalsz ország világ előtt?-kérdezte Hazz majd elő került a fotósok.Nem értem hogy hogy találnak meg minket.Vagyis a fiúkat.
-Na jó Vaness itt a kulcs.Fiúk gyerünk haza.-mondta Harold majd elvettem a kulcsot Niall adott egy puszit és elmentek.
-Ők a fiúk voltak?-kérdezte Diasy.
-Igen.-mosolygott rá Meg.
-Honnan ismeritek őket?-kérdezte majd én betettem a csomagjait a kocsiba.
-Majd otthon vagy a kocsiba megbeszéljük de most menjünk.-mondta  mikor észre vettem hogy a fitósok még mindig fényképeznek.
-Jó akkor menjünk.-mondták a többiek majd beszálltunk a kocsiba.Hannah vezette én ültem mellette Meg és Diasy pedig hátul ültek.

Diasy Parker
18 éves
Vaness és Ash unoka húga.


2 komi és új rész..:) <3
~El..:):)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) hamar kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaaj nagyon tetszik :) szerintem Diasy szép.siessetek a kövivel.

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkitől!!:) <3
    Lépjetek be itt mindent meglehet tudni a blogokról:http://www.facebook.com/groups/164752653681266/
    ~El..

    VálaszTörlés